17 jan 2014

maand collage

ik heb laatst al een artikel online gezet warin ik schrijf dat ik vind dat ik veel korte artikels vertel blog. Om jullie toch iets leuks te laten zien heb ik deze keer een soort collage gemaakt van wat de afgelopen tijd is gebeurd. 
  

ik hoop dat jullie het een beetje kunnen lezen. Als jullie hem niet kunnen lezen stuur dan een comment/opmerking dan zal ik proberen hem nog groter te maken.

vinden jullie dit wat leuker dan die korte artikels? moet ik vaker een soort collage maken?
stuur het in een comment/opmerking dan zal ik er rekening mee houden. alvast merci! (waarom zeg ik eigenlijk merci??!)

extra info:

ik heb mijn schoenen gekocht bij de PRO in de uitverkoop
het Amsterdam light festival is in Amsterdam. je kunt er nog tot 19 jan. heen. heel leuk om te doen!




2 opmerkingen :

  1. Leuke collage, je nieuwe hamster is echt super schattig!!

    Xjes Femke

    http://femkesstyle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen