8 dec 2014

Blogmas Day 1



Misschien kennen sommige van jullie volgmas? Het is iets wat veel youtubers vooral uit England doen: heel december vloggen tot kerst. Zoella, Thatcherjoe en Tanya Burr doen dit jaar bijvoorbeeld mee. Ik ben lichtelijk verslaafd aan hun volgs, oeps. Blogmas is mijn eigen versie hier op, omdat ik geen youtube kanaal heb maar een blog. natuurlijk ben ik wel een beetje laat, want december is al weer ongeveer een week begonnen. toch ga ik het proberen: elke dag een artikel online zetten over wat ik vandaag gedaan heb. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!


ik moet trouwens toegeven dat blogmas wel wat beroerd klinkt, maar het gaat om de betekenis:
christmas + bloggen = blogmas

Ik beleef niet zo heel veel spannends dus, sommige dagen zal het tegenvallen wat ik doe. Sorry, maar ik moet ook gewoon naar school (helaas).

Vandaag ben ik al wat eerder van school naar huis gegaan, omdat ik hoofdpijn had. Dus lig ik nu in mijn bed een beetje de bloggen. Ik heb geprobeerd om nog een beetje iets te doen. Daarom ging ik mijn kamer versieren voor kerst. Echt veel energie had ik niet dus toen ging ik weer in mijn bed liggen. ik hoop echt dat mijn hoofdpijn morgen weg is of het liefst vandaag al, want ik word er gek van! eigenlijk moet ik ook nog huiswerk maken maar dat gaat moeilijk, probeer ik vanavond wel (ja, uitstel gedrag ik weet het, maar het kan nu niet anders)

Onze kerstboom is al een dag in huis, nou ja in huis eigenlijk staat hij nog buiten. Dat is zodat de naalden niet afvallen. Ik kan niet wachten tot we hem mogen versieren! Sowieso vind ik kerst het leukste feest dat er is misschien zelfs iets leuker dan mijn eigen verjaardag, misschien.


Wat is jouw favoriete feest? En wat vind je van blogmas?

❤️Love,
Pleun

Geen opmerkingen :

Een reactie posten